Arhiv novic šol. leto 2021/2022

Valeta

Dragi devetošolci!

Ponosni smo na vas. Veseli vaših dosežkov. Prepuščamo vas novim izzivom, nalogam in življenjskim izkušnjam, a ostali boste tudi del nas. Ko se bomo po naključju srečali, tako mimogrede, se ustavimo za hip, recimo drug drugemu kaj prijaznega, kajti v besedi srečanje se skriva tudi beseda sreča.

V imenu vseh zaposlenih vsakemu izmed vas kličem srečno in na srce polagam besede našega poeta: »Glej, ta svet je tudi zate.«

Ravnateljica Barbara Trebižan

Športni dan 3. r – dirka po Sloveniji

Učenci in učiteljice 3. razredov Oš Gorica, smo se v petek, 16. 6. 2022 odpravili na športni dan. Dan smo pričeli z vadbami na Trim stezi, zaključili pa z navijanjem na Dirki po Sloveniji. Imeli smo se odlično!

Kolesarski izpit

V petek, 10.6.2022, so učenci 5. razredov opravljali praktični del kolesarskega izpita. Nanj so se pridno pripravljali skozi celo šolsko leto. Najprej so opravili teoretični del kolesarskega izpita, nato so opravili spretnostni poligon na šolskem igrišču in se zares dobro pripravili na praktično vožnjo na prometnih površinah okoli šole. Kolesarski izpit so opravljali pod budnim očesom komisije v sestavi policista, mestnih redarjev in članov ZŠAM, ki so učencem pred vožnjo pregledali opremljenost koles in jim podelili nalepke Varno kolo v prometu. Vsi učenci so uspešno opravili kolesarski izpit.

Vsem mladim kolesarjem čestitamo za opravljen kolesarski izpit in jim želimo varno vožnjo.

Učiteljice 5. razredov

Tropska hiša – zaključni izlet

Četrtošolci so v torek, 7. 6. 2022 (4.b in 4.d) in v četrtek, 9. 6. 2022 (4.a in 4 c) odšli na zasluženo zaključno ekskurzijo. Ker so zelo radovedni in zelo pogumni, so se odločili, da obiščejo Tropsko hišo v Celju.

Najprej so imeli vodeno delavnico, kjer so preko izkustvenega učenja spoznali madagaskarskega tenreka, ameriškega goža ter železno kačico. Sledil je samostojni ogled, kjer so se navduševali nad pestrostjo živalskih in rastlinskih vrst. Videli so nekaj najbolj atraktivnih živalskih vrst: lemurji, obročkastorepi maki, siamski krokodil, afriška ostrogasta kornjača, mehiški ptičji pajek, siamska pljuvajoča kobra, zlatoglavi levič, lemurji …Večina teh vrst je v naravi ogroženih, zato so v Tropski hiši z njihovim gojenjem vključeni v vzrejni program za ohranitev vrst.

Po končanem ogledu so odšli v trgovinico in si kupili spominek. Nazadnje so se sprehodili po Mestnem parku Celje, kjer so se osvežili s sladoledom.

Imeli so nepozabno doživetje in geslo Tropske hiše – ČE ŽELIMO NARAVO OHRANITI, JO MORAMO NAJPREJ SPOZNATI, zares drži.

Šola v naravi 5. razred – Debeli Rtič

Petošolci so srečno prispeli na Debeli Rtič.

1. dan:

Končno smo dočakali težko pričakovani dan. Pričela se je naša šola v naravi. Kljub dežju in gneči na cesti smo srečno prispeli do Pirana. Obiskali smo akvarij, se sprehodili po ozkih ulicah do cerkve in si ogledali Tartinijev  trg. Po prihodu na Debeli rtič smo se namestili po sobah in že hiteli na  plavanje. Zvečer smo se sprehodili do obale, na igriščih pa uživali ob igrah z žogo. Utrujeni smo hitro zaspali in sanjali  o novih dogodivščinah, ki nas še čakajo.

Petošolci in učitelji

2. dan:

Komaj smo dobro zatisnili oči, že je bila jutranja telovadba. Po kraljevskem zajtrku je sledilo pospravljanje sob, pouk in  skok v bazen. Po kosilu smo svoje dogodivščine zaupali dnevniku. Sledil je Lov za zakladom, kjer smo dokazali, da znamo dobro sodelovati. Popoldne smo plavali v bazenu in čofotali v morju. Bilo je SUPER!!! Večerji je sledila »odštekana« zabava – ODŠTEKAN STIL. Kdo bi verjel, da lahko v enem dnevu doživimo toliko lepega.

3. dan:

Zbudili smo se v sončno jutro. Po telovadbi smo pisali razglednice in jih poslali domačim. Upamo, da jih bodo prejeli, še predno se vrnemo domov. Sladkarije, ki jih imamo v »SKUPNI RABI« nam zelo teknejo. Tako »sladke« niso bile še nikoli. Tudi danes smo se plavalnih veščin učili v notranjem in zunanjem bazenu ter veselo čofotali v vedno toplejšem morju. Ogledali smo si park in se igrali detektive narave. Po športnih igrah smo odšli na večerni sprehod z lučkami. Polni vtisov smo legli v posteljo. Preživeli smo še en čudovit dan v šoli v naravi.

5. dan:

Rana ura, zlata ura! Namesto telovadbe smo lovili jutranje sončne žarke na plaži, ki so glavni krivec, da na fotografijah mižimo. Smo pa zato »stilno« usklajeni v belih in modrih majčkah. Dan je hitro minil, pridno smo sledili urniku. Testiranje za plavalna priznanja smo odlično opravili. Postali smo pravi plavalni mojstri. Zvečer smo doživeli TOMBOLO z bogatimi nagradami. Staršem se zahvaljujemo za čudovite nagrade. Jutri dopoldne še plavamo, nato pa pospravimo in krenemo na pot proti domu. Pričakujete nas okoli 16. ure.

Športni dan – pohod

V sredo,  25. 5. 2022, so imeli učenci 1. in 2. razreda POŠ Vinska Gora športni dan. Z učiteljicami so se podali na pomladni pohod. V nahrbtnik malico in dovolj pijače, pa hitro pot pod noge. Ta jih je vodila proti domačiji Lamperček, nato pa ob ograji divjadi proti domu drugošolke Jone. Pri njih je bilo nadvse zanimivo, saj se ukvarjajo z razrezom lesa – imajo žago. Imajo pa tudi prijetno zelenico z igrali. Učenci so pojedli malico v senčki, nato pa se veselo poigrali na sončku. Ko so se vrnili v šolo, so si zaploskali, saj so opravili nalogo za športni program Zlati sonček. Bil je lep dan!