Petošolci so srečno prispeli na Debeli Rtič.

1. dan:

Končno smo dočakali težko pričakovani dan. Pričela se je naša šola v naravi. Kljub dežju in gneči na cesti smo srečno prispeli do Pirana. Obiskali smo akvarij, se sprehodili po ozkih ulicah do cerkve in si ogledali Tartinijev  trg. Po prihodu na Debeli rtič smo se namestili po sobah in že hiteli na  plavanje. Zvečer smo se sprehodili do obale, na igriščih pa uživali ob igrah z žogo. Utrujeni smo hitro zaspali in sanjali  o novih dogodivščinah, ki nas še čakajo.

Petošolci in učitelji

2. dan:

Komaj smo dobro zatisnili oči, že je bila jutranja telovadba. Po kraljevskem zajtrku je sledilo pospravljanje sob, pouk in  skok v bazen. Po kosilu smo svoje dogodivščine zaupali dnevniku. Sledil je Lov za zakladom, kjer smo dokazali, da znamo dobro sodelovati. Popoldne smo plavali v bazenu in čofotali v morju. Bilo je SUPER!!! Večerji je sledila »odštekana« zabava – ODŠTEKAN STIL. Kdo bi verjel, da lahko v enem dnevu doživimo toliko lepega.

3. dan:

Zbudili smo se v sončno jutro. Po telovadbi smo pisali razglednice in jih poslali domačim. Upamo, da jih bodo prejeli, še predno se vrnemo domov. Sladkarije, ki jih imamo v »SKUPNI RABI« nam zelo teknejo. Tako »sladke« niso bile še nikoli. Tudi danes smo se plavalnih veščin učili v notranjem in zunanjem bazenu ter veselo čofotali v vedno toplejšem morju. Ogledali smo si park in se igrali detektive narave. Po športnih igrah smo odšli na večerni sprehod z lučkami. Polni vtisov smo legli v posteljo. Preživeli smo še en čudovit dan v šoli v naravi.

5. dan:

Rana ura, zlata ura! Namesto telovadbe smo lovili jutranje sončne žarke na plaži, ki so glavni krivec, da na fotografijah mižimo. Smo pa zato »stilno« usklajeni v belih in modrih majčkah. Dan je hitro minil, pridno smo sledili urniku. Testiranje za plavalna priznanja smo odlično opravili. Postali smo pravi plavalni mojstri. Zvečer smo doživeli TOMBOLO z bogatimi nagradami. Staršem se zahvaljujemo za čudovite nagrade. Jutri dopoldne še plavamo, nato pa pospravimo in krenemo na pot proti domu. Pričakujete nas okoli 16. ure.