Ponedeljek, 11. 6. 2018

Dragi dnevnik!

Hura! Končno je prišel težko pričakovani dan. Ob 8. 30 smo nestrpno čakali odhod avtobusa. Še poljub, slovo od staršev in naša avantura se je začela. Med vožnjo smo opazovali lepote Slovenije in ponovili reliefne oblike. Na postajališču Lom smo se okrepčali z malico in si pretegnili noge. Kmalu smo v daljavi zagledali morje in visoke žerjave v Luki Koper. Prispeli smo in pojedli kosilo. Potem smo se z avtobusom odpeljali v Piran. Privoščili smo si sladoled, ogledali smo si akvarij in se po ozkih ulicah sprehodili do cerkve. Razgled je bil čudovit. Na bazenu smo pokazali svoje plavalne spretnosti. Po večerji so bile na vrsti športne aktivnosti. Ob 21. 30 smo šli spat.

Torek, 12. 6. 2018

Noč je bila kratka. Komaj sem dobro zatisnil oči, so me že zbudili za jutranjo telovadbo. Različni kosmiči, siri, salame, marmelade, jogurti, več vrst kruha, hrenovke, jajca, mleko, kakav in čaj. Kraljevski zajtrk mi je dal moči za vse dopoldne. Plavali smo v notranjem in zunanjem bazenu. Tudi za kosilo je velika izbira jedi. Vsak dan je po kosilu in večerji sladica. Saj so že v starih časih rekli, da prazen žakelj ne stoji pokonci. Med popoldanskim počitkom smo se vpisali v različne delavnice. Potem smo spet plavali. Zvečer je bil za vse šole organiziran ples »ODŠTEKANIH FRIZUR«. Tričlansko komisijo in gledalce so najbolj navdušili Luka, Žanin, Sumejja, Dino, Zara in Omar. Bili so nepozabni. Kdo bi verjel, da lahko človek v enem dnevu doživi toliko lepega.

Sreda, 13. 6. 2018

Dragi dnevnik!

Joj, kako bi še spal. A treba je bilo vstati.  Po telovadbi, zajtrku in pisanju dnevnika smo se pripravili na plavanje. Sem že povedal, da smo vse priboljške oddali v skupno rabo? Učitelji nam jih vsak dan nekaj razdelijo. Najm, njam, »cukrček moj«! Po odličnem kosilu in počitku smo imeli lov na zaklad. Razdelili smo se v skupine. S pomočjo zemljevida smo se orientirali in čisto sami poiskali 4 kontrolne točke. Pomembno je bilo sodelovanje članov skupine. Vsi smo našli zaklad. To so bili čokoladni zajčki. Popoldansko plavanje nas je osvežilo. Po večerji smo šli v kino. Po filmu sem zaspal kot mlad mucek. Morski zrak in plavanje mi odlično deneta. Spim kot top.

Četrtek, 14. 6. 2018

Danes zapišem čisto kratko. Ob 7. 15 sem si rekel: »Rana ura, zlata ura« in vstal. Pohod v Resljev gaj je bil čudovit. Ime je dobil po izumitelju ladijskega vijaka. Kako veliki vinogradi so tu in koliko nasadov oljk. Spet smo plavali. Učitelji so nas ocenili. Po kosilu smo napisali razglednico in raziskovali obalo. Iskali smo polže, školjke, rakovice… Po večerji smo se pomerili med dvema ognjema in se šli solit (pojedli smo vse čipse, bobi palčke, ribice…). Sledilo je najboljše: TOMBOLA. Še zadnja noč. Jutri pa – mama, prihajam domov.